....

....

martedì 27 ottobre 2009

auguri

 

Alla mia beddissima  TANINA, auguro un felice compleanno circondata da tutti i suoi cari: marito e maritozzo, figli e figlie, nuore e nuori di tutti i generi, nipoti nipotini e strani - potini, sorelle e fratelli d'Italia, cugini e cugine d'Australia, commari, compari, campari e amari lucani, a-mici, gatti, cani, pappagalli, pappagalline e pappa col pomodoro.

Come regalo, la mia foto ti mando; purtroppo il mio lavoro nella città di Chieti, i capelli bianchi mi stanno facendo venire, certo non in testa perchè capelli non ho ma come puoi ben vedere, sulla mia barba; per correre dietro quella matta tempo non ho più per rasarmi.

Ti bacio le mani, i piedi e ti dedico una poesia.

   
                                            

                                                            
      La vucca
       Ssi capiddi e biundi trizzi
          sù jardini di biddizzi,
         cussì vaghi, cussì rari,
         chi li pari nun ci sù.
                 Ma la vucca cu li fini
         soi dintuzzi alabastrini,
         trizzi d'oru, chi abbagghiati,
         perdonati, è bedda chiù.

                 Nun lu negu, amati gigghia,
         siti beddi a meravigghia;
         siti beddi a signu tali
         chi l'uguali nun ci sù.
                 Ma la vucca 'nzuccarata
         quannu parra, quannu ciata,
         gigghia beddi, gigghia amati,
         perdonati, è bedda chiù.
         Occhi, in vui fa pompa Amuri
         di l'immensu so valuri,
         vostri moti, vostri sguardi
         ciammi e dardi d'iddu sù.
                 Ma la vucca, quannu duci
         s'apri, e modula la vuci, 
       occhi... Ah vui mi taliati!...
         Pirdunati, 'un parru chiù.

      
                                                                                   


Nuovo Windows 7: trova il PC più adatto alle tue esigenze Scopri di più.

Nessun commento: