....

....

sabato 6 febbraio 2010

propaganda

Carissimi tutti:stamane,tutti i blog che io conosco hanno la stessa propaganda lunghissima del nostro....quindi non é una particolaritá del terrazzo....e allora un avviso per i propagandisti:
Dear friends,don `t buy ANYTHING announced in all the blogs ....it is a fake    DON´T TRUST THEM. be carefull....so that they learn how to be honest,if they want to earn monney.All the blogs I know are full of this fake............just let them out of our life.Silvia
Animacoes GRATUITAS para seu e-mail – do IncrediMail! Clique aqui!

Nessun commento: